#AstroArena #HarimauMalaya

Facebook: http://www.facebook.com/astroarenasukan
Twitter: http://twitter.com/astroarena
Instagram: http://instagram.com/astroarenahd
TikTok: https://www.tiktok.com/@astroarena
Telegram: https://t.me/stadiumastro

Layari portal berita sukan: https://www.stadiumastro.com/

37 Comments

  1. Tahniah kepada pasukan Malaysia kemenangan 4-1 ke atas pasukan yang ranking lebih atas daripada kita, Kepulauan Solomon. Permainan yang baik ditampilkan oleh para pemain cuma ada kesilapan daripada gol pasukan lawan yang begitu mudah pada awal permainan yang masih perlu dibaiki & dielakkan. Namun, apapun yang paling menarik sudah tentulah gol berkelas dunia daripada hero malaya kita, Safawi Rasid. Apapun, ia tetap kemenangan yang cukup bermakna buat negara. TAHNIAH, Harimau Malaya!!!!

  2. Malaysia, berkelakuan seperti orang berpendidikan dan merawat haiwan tanpa bantuan seperti Anda mahu dirawat, whem anda tiada tempat tinggal, sakit, sahaja, miskin!

  3. Malaysia bunuh anjing-anjing ini lelaki benar-benar gila. Harap-harap mereka juga boleh dibunuh seperti itu.

  4. Malaysia bunuh anjing ini tidak berperikeman dan kejam!! celaka tanpa hati mesti dibunuh dengan cara yang sama!!!

  5. Malaysia mesti mati! Doa keluar sentiasa meminta Tuhan untuk menghisap rayuan ini, kejam & alasan yang lemah bagi manusia untuk mempunyai kematian yang 1000 kali lebih menyakitkan daripada yang termaktub pada makhluk yang tidak berdaya tahan miskin. Haiwan berhak mendapat rawatan yang lebih baik daripada ini manusia tanpa bertamadun !!!

  6. Malaysia KILLS DOGS! Apa yang berlaku di negara ini – benar-benar jahat, rawatan menjijikkan anjing tidak bersalah !! pada makhluk tak berguna yang miskin.

  7. MALYSIA membunuh anjing TIDAK BERKAITAN PENGHANTARAN BERKAITAN celaka lebih baik daripada NEDEDEDEDEDEDEDEDEDEDEDEDEDEDEDEDEDEDEKAN TERBAIK TIDAK BERKAITAN TIDAK BERKAITAN!

  8. Minimal top global boss senggol dong, awas ada yg panas tapi bukan matahari 😂

  9. Jadwal FIFA match day timnas Indonesia 2023 – 2027
    Indonesia vs Argentina Juni 2023 konfirm
    Indonesia vs Rusia 2023
    Indonesia vs Brazil 2024
    Indonesia vs Portugal 2025
    Indonesia vs Maroko 2026
    Indonesia vs Kroasia 2027
    Yang ditanyakan Malaysia lawannya siapa???😂😂😂😂

  10. Dia gol cantik dah,tapi pengulas sukan pastu komen2 mcm padu sangat laa gol tu,jadi mcm lebih ke arah poyo dan berlagak laa malaysia😂

  11. Maaf sikit teguran ikhlas dari sya..padang dan pihak pengurusan ganu MMG terbaik👍 cuma satu je Sya nk menegur tambahkan lagi lampu limpah permukaan padang npk sikit kelam..

  12. Stadion Besar Penontonya kemana, MATI MASAL KAYAKNAYA 🙊😂😂 Segala Bikin Koreo Bagus nya Apa sih 😂 di sekeliling koreo kursi Kosong 😂

  13. Lawan tak seimbang ..nyari lawan yg lebih bagus..jd bisa bagus kl pun klah bisa bermanfaat ..kl ini menang jg gk tertarik 😂😂😂😂

  14. Ae org Indonesian tapi tertakjub dgn stadion Malaysia tapi dan bersih indahh,, walaupun trkadang kcil namun bersih

Write A Comment