Mag je zand wegvegen op de fairway? Bekijk de video.
———————————————————————
Abonneer hier op het YouTube kanaal van GOLF.NL: https://www.youtube.com/channel/UC3EjJ-GKxxTSxang0YnhJuQ?sub_confirmation=1

GOLF.NL is dé online community voor golfers in Nederland en is het officiële platform van de Nederlandse Golf Federatie. Dit is de plek waar je moet zijn voor inspiratie en motivatie. Je vindt hier het laatste golfnieuws, clubs & banen om te gaan spelen, kom je te weten welke equipement bij jou past en krijg je leerzame instructievideo’s te zien. Wij nemen de beginnende en gevorderde golfer bij de hand.

Volg GOLF.NL ook op:
• Facebook: http://www.facebook.com/golfnl
• Twitter: http://www.twitter.com/golfnl
• Instagram: http://www.instagram.com/golfnl
• Website: http://www.golf.nl
• Download onze app: http://www.golf.nl/app

[Muziek] nou We zagen daar Stef die op de fawe ligt en hij ligt een beetje op wat zand en dit is de vraag je bal komt terecht op de verwe in wat zand dat door iemand eerder uit de Bunker is geslagen Je haalt het zand weg Hoeveel strafslagen krijg je a geen straf B één strafslag C2 strafslagen Nou dan krijg we even wat bedenktijd Daar komen de antwoorden al Nou jullie zijn É eh eenzijdig allemaal goed drie keer B Wouter Wat is het goede antwoord op deze eerste vraag Ja het goede antwoord was c Twee strafslagen krijg je hiervoor nee br c ja nee ik dacht B omdat ik dacht eh ja het het Het mag niet hm hm en ik dacht het is wel maar één strafslag V twee strafslagen wel echt teveel Ja ik vond het wel echt teveel Ik dacht ik dacht dat kan gewoon niet dat kan gewoon niet Davy was dat ook een beetje jouw eh gedachte gang Ik dacht eigenlijk omdat het verbeteren van je liging was dat het maar één strafslag in zijn algemeen was hetzelfde als dat je per ongeluk je bal eh ja aanraakt dat hij verrold of iets dergelijks dat je hem weer terug moet plaatsen eh ik dacht dat als je hem en verbeterd had en verplaatst dat het dan twee strafslag was maar Ja ja Wout blijkbaar Wout Ik vrees dat ze allemaal een bal moeten inleveren Ja ik denk het ook Ja ja kan ik nog terug met dat ik zei dat ik goed was in regels nou de eerste vraag Nee de bal moet ingeleverd worden Ik heb hier een schaal voor alsjeblieft Ik weet niet of dat goed zo op wield te zien is maar ehm Hey en als je op de green lig Daar mag je wel zand weghalen dan mag het ineens weer wel Ja dat klopt inderdaad En misschien is ook wel goed even uit te leggen waarom het twee strafslagen zijn in plaats van één ja kijk dat verbeteren van je ja wij noemen dat in vakje gewoon conditions affecting The stroke hè dus dat is je ligging of je stand of je ruimte voor je voorgenomen Swing of je speellijn dat zijn altijd twee strafslagen ehm Ongeacht hoe klein of groot hm eh daar willen we niet nog extra uitzondering in gaan maken dus dan is de reden dat iets wat er een beetje onbenullig uitziet als zand wegvegen waar je misschien last van hebt ook gewoon twee strafslagen is want ja dat is eigenlijk gewoon dezelfde strafmaat als eh ja een boom omhakken waar je last van hebt in je speellijn eigenlijk daar kunnen we geen differentiatie maken Nee precies ja y

Write A Comment